Årsmøte 4. mars 2017

Hei,
Du innkalles herved til årsmøte i Sjøtrollet Dykkerklubb lørdag 4. mars 2017. Årsfesten avholdes samme kveld. Sett av dagen allerede nå!
Møtet starter kl. 1700 i Oslo Filharmoniens øvingslokaler i Haakon VII’sgt. 2 (ved Oslo konserthus), hvor vi også tidligere har avholdt årsmøte. Endelig saksliste og veibeskrivelse vil bli tilsendt 2 uker før møtet.
Saker som ønskes behandlet må være styret i hende senest lørdag 4.februar. Det enkleste er å sende dette til post@sjotrollet.no. Ta kontakt med Kjell Adel Lundstrøm på 906 49 320 eller kjelladel@gmail.com om det er noe du lurer på i den forbindelse.

På årsmøtet vil styret legge fram årsberetning og regnskap for 2016. Det skal videre velges leder (for ett år), nestleder (to år), sekretær (to år), styremedlem (1 år) og revisor (1 år) etter forslag fra valgkomiteen. Har du forslag eller synspunkter på hvem som bør inneha vervene, kan du kontakte valgkomiteen ved Geir Nyjordet (458 68 174, gon@klimakompetanse.no) eller Svein Myhre (916 08 765, sveinm@me.com). Det oppfordres til å foreslå seg selv.
Kontingenten for 2017 må være betalt for at du skal ha stemmerett på årsmøtet. Informasjon om innbetaling kommer i en egen e-post.

Etter møtet avholder vi årsfest på Olivia på Aker Brygge som i fjor.

Vel møtt!